2012. május 10., csütörtök

Baleset

A mai nap is úgy kezdődött mint egy átlagos nap,csak ma elmaradt a suli. Fél kilenc fele elmentünk sétálni Drazséval,én meg az egyik Barátnőm,és kisétáltunk a kutyasuliig. Visszafele egy olyan utcán mentünk ahol sok kutya lakik,és az egyik házat 2 Doberman őrzi.
Éppen jött haza a dobik gazdája,és ahogy kinyitották a kaput, az egyik Doberman kirohant és nekiesett Drazsénak. Drazsé pórázon volt,ezért nehezen mozgott,az a büdös dobi meg állandóan a hátát harapta. Én ordítottam mint a sakál,próbáltam elrugdosni Drazsé közeléből a kutyát,de közben Drazsé is próbált védekezni a vadállat ellen,így nehézkesen ment. Végül a kutya gazdája odajött és elkapta a dögjét,majd mi kétségbeesetten hazafelé vettük a irányt.
Szerencsére Drazsé nem sérült meg,de Ő is meg Én is nagyon megijedtünk.:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése