2013. november 10., vasárnap

Kezdjük ott...

Az igazat megvallva tényleg nagyon régen írtam, ígérhetek én több bejegyzést,de abból úgy sem lesz semmi.
Most viszont valami kis helyzetjelentést kellett adnom.
Nem akarom folyton azt a sablonszöveget előhozni , hogy lustaság meg iskola,hisz evvel mindenki tisztában van.
Nem tudom ki hogy van vele,de én nagyon nem szeretem se a meleget se a hideget. Vagyis nálam ez mindig változó. A lényeg a lényeg hogy hamarosan vége az évnek és fogalmam sincs mire számítsak a következő évben. De tekerjünk kicsit visszább..
Ugyebár Halloween.... Elhatároztam , hogy ÉN igen is faragok tököt meg minden. Na ez eddig oké , csak hát a tök még azóta is az asztal alatt várakozik a szatyorban. Tehát ebből se lesz semmi.
Gyakorlatilag összedobtam mindenfélét most ide, mivel egyáltalán nem találnak meg a gondolataim.
Esetleg ha tényleg lesz kedvem írni és van miről is akkor jelentkezem!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése